منتديات إيجى فاير
مرحب بك زائرنا العزيز يسعدنا زيارتك لنا ونكون اسعد لو سجلت لدينا
منتديات إيجى فاير
مرحب بك زائرنا العزيز يسعدنا زيارتك لنا ونكون اسعد لو سجلت لدينا
منتديات إيجى فاير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات إيجى فاير

برامج العاب اسلاميات مناقشات ادب مسابقات مرأه تصاميم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الثانوى العاااااااااااااااااااااااااااام

كاتب الموضوعرسالة
EgyFire
Admin
EgyFire

الثانوى العاااااااااااااااااااااااااااام Empty
مُساهمةموضوع: الثانوى العاااااااااااااااااااااااااااام   الثانوى العاااااااااااااااااااااااااااام I_icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 10:28 am

الثانوى العاااااااااااااااااااااااااااام SugarwareZ-163الثانوى العاااااااااااااااااااااااااااام SugarwareZ-163

انا كان حلمى اخش ثانوى عام و دخلت الحمد لله و عديت من 1 ثنوى تتمام

:الثانوى العاااااااااااااااااااااااااااام SugarwareZ-227الثانوى العاااااااااااااااااااااااااااام SugarwareZ-227

بس الكسل و التوتر مسكنى فى 2 ثانوى و بالزات فى مادة (الرياضيات - الكيمياء)

الثانوى العاااااااااااااااااااااااااااام SugarwareZ-163الثانوى العاااااااااااااااااااااااااااام SugarwareZ-163

و الصراحة انا مبقدرش اسيب الكمبيوتر لدرجة انى بتخانئ مع والدتى كل يوم عشانو و عشان لعبة الادمان
conquer
نفسى ابطلها بش عارف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و انا حلمى دلوقتى انى اخش حاسبات ومعلومات بس على النظام دا نوووووووووووووووووووو

عايز مساعدتكم و رائيكم يهمنىالثانوى العاااااااااااااااااااااااااااام SugarwareZ-099

https://egyfire.yoo7.com

الثانوى العاااااااااااااااااااااااااااام
صفحة 1 من اصل 1